Asigurarea Calității
Angajamentele noastre față de Asigurarea Calității
Angajament Privind Politica S.C. Spectromas S.R.L in Domeniul Calității
S.C. SPECTROMAS S.R.L , furnizor în domeniul aparaturii de măsură de uz științific/industrial și servicii, în special de măsurare scanare/optică , prin Sistemul de Management al Calității implementat și menținut în organizație , asigură că toate activitățile declarate în prezentarea societății din Manualul Calității ,se desfășoară controlat în conformitate cu reglementările legale aplicabile și cerințele specificațiilor contractuale.
În cadrul SC SPECTROMAS se asigură organizarea și desfășurarea de procese , astfel încât produsele și serviciile se conformează următoarelor angajamente ale managementului: se încadrează în obiectul de activitate al societății,
- satisfac cerințele clienților,
- se conformează cerințele legale si in conformitate cu cu cerințele standardului SR EN ISO 9001: 2015 și Directiva 2014/31/UE, transpusa in legislația romana prin HG nr.710/2015 privind introducerea pe piață a ACFN-urilor , precum si a altor cerințe legale si de reglementare.
- se supun procesului de îmbunătățire continuă
Obiective Generale de Calitate:
- respectarea legislației in vigoare si menținerea Sistemului de Management al Calității, conform standardului SR EN ISO 9001:2015 si integrarea cerințelor Sistemului de Management al Calității în planul de afaceri;
- creșterea continua a satisfacției clienților
- asigurarea unui mediu de lucru optim prin investiții în dezvoltarea bazei materiale, promovare tehnologii noi
- asigurarea de resurse în vederea școlarizării ,instruirii și perfecționării personalului
- realizarea calității cerute , in condiții de completivitate și eficientă economică,
- prevenirea apariției neconformităților în toate etapele de execuție a produselor și serviciilor, prin analizarea și eliminarea cauzelor care le-au produs
- implementarea standardului EN-ISO 10012-2003 Sisteme de management al măsurării
- Cerințe pentru procesele de măsurare si echipamentele de măsurare
- identificarea , analizarea si evaluarea riscurilor urmate de stabilirea masurilor astfel încât sa se asigure menținerea lor la un nivel rezonabil .
Acreditările SPECTROMAS
ISO 9001
ISO 9001 este un standard internațional pentru sistemele de management al calității (QMS), care stabilește criterii pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității și satisfacerea cerințelor clienților.
Acesta acoperă procesele de management al calității, documentarea procedurilor și evaluarea performanței, fiind aplicabil organizațiilor de orice dimensiune sau domeniu, pentru a asigura produse și servicii de înaltă calitate și a îmbunătăți eficiența operațională.
ISO 14001
ISO 14001 este un standard internațional pentru sisteme de management de mediu (EMS), care oferă un cadru pentru organizațiile de toate tipurile și dimensiunile, ajutându-le să gestioneze în mod eficient impactul lor asupra mediului.
Standardul promovează utilizarea responsabilă a resurselor, reducerea deșeurilor și prevenirea poluării, contribuind la îmbunătățirea performanței de mediu și respectarea reglementărilor legale aplicabile.
ISO 45001